אודות ספורטקר

מי אנחנו? 

ספורטקר הינה חברה המשווקת מעטפת שירות רפואי חכמה וייחודית המיועדת לילדים העוסקים בפעילות ספורטיבית, המעטפת משווקת לעשרות אגודות ספורט ומספקת שירות אישי, חכם ואיכותי, בכל הקשור לטיפול ושירות לספורטאים לאחר פציעה.

הקונספט הייחודי משווק מספר רב של שנים, מתוך חזון להעניק לילדים העוסקים בספורט טיפול רפואי מהיר, ומתוך שאיפה להעניק לאגודות הספורט את היכולת להמשיך בתפקוד רצוף תוך ידיעה כי הספורטאים מטופלים בידי מיטב מומחי רפואת הספורט, מתוך הרצון לאפשר לספורטאים הצעירים להשתקם מהר "ללא תופעות לוואי" ולחזור לעסוק בפעילות הגופנית בצורה שלמה ובריאה.

 

הרעיון היחודי שלנו
פציעות במסגרת פעילות ספורטיבית של ילדים לא זוכות לטיפול מערכתי, אלא נענות, בצורה נקודתית וללא התייחסות שיקומית. מעטפת השירות הרפואית הייחודית של ספורטקר, אשר פותחה מתוך ראייה של צרכי הספורטאים ומתוך היכרות עמוקה עם המערכת, מציעה פתרון הולם ועונה על כל צרכי הספורטאים במהירות וביעילות.

 

על פי נסיוננו, הדרך שבה פציעות הספורט מטופלות ומשוקמות, מהירות התגובה, זמינות הטיפול, איכות ציוד העזר ומתקני השיקום ורמת המקצועיות של הצוות המטפל, כולם משפיעים השפעה עצומה על תהליך ההחלמה, ועל כן חשוב היה לנו לפתח מערך טיפול ושירות המותאם לילדים ספורטאים ולאגודות הספורט, המכיל את כלל הפרמטרים הדרושים לטיפול בעת פציעה. כל אנשי המקצוע הינם מומחים בטיפול בספורטאים  ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

למה ספורטקר?

בעת פיתוח הרעיון ובניית מעטפת השירות הרפואית הייחודית, עמדו לנגד עינינו לא רק הספורטאי הצעיר על צרכיו השונים, אלא גם צרכיה של האגודה כמערכת שלמה, ומאפייניו של המערך הרפואי כולו. לדעתנו, רק מתוך הבנה עמוקה של יחסי הגומלין בין הגורמים השונים, ניתן להעניק את הטיפול המסור והאיכותי ביותר.

 

צוות ספורטקר עומד לרשות הספורטאים/האגודות/נותני השירותים הרפואיים, בכל שאלה או בקשה. 

 

  מעטפת שירות רפואית ייחודית המיועדת לילדים העוסקים בפעילות ספורטיבית.

שירות חדשני הכולל טיפולים ע"י מומחים בתחום רפואת הספורט, בזמינות מיידית, ללא תשלום וללא השתתפות עצמית ו זאת מתוך ראיית הילדים כספורטאים לכל עניין ודבר.