למה ספורטקר ?

על מנת לענות על שאלה זו, חשוב לעמוד על יתרונותיה של השיטה שפיתחנו, שעשויה להוות הבדל של שמיים וארץ בין שיקום ארוך ומכאיב, ובין שיקום מהיר ואיכותי המאפשר חזרה מהירה לשגרה.

 

יתרונות שמורגשים בשטח

ילדים נוטים להיפצע בכל עת, על אחת כמה וכמה כאשר הם עוסקים בפעילות ספורטיבית. היתרון הגדול של בני הגיל הצעיר, הוא יכולתם המופלאה לריפוי מהיר, לאיחוי זריז של שברים, לאופטימיות רבה המקלה ומעודדת שיקום קל באופן יחסי.

על מנת להבטיח שיקום קל שכזה, חשוב לתת להם את התנאים האופטימליים לחזור למצב בריאותי תקין ולתפקוד מלא, כבר מרגע הפציעה.

על פי רוב, כאשר ילד נפצע בפעילות ספורטיבית הוא נאלץ להמתין המתנה ארוכה לקביעת תורים לרופאים מומחים בקופות החולים, אשר לרוב אינם מומחים בטיפול בספורטאים, המתנה שבמהלכה עלול להיגרם לו נזק נוסף. הנגישות לרופאים או פיזיותרפיסטיים המומחים לסוג הפציעה שלו, הינה נמוכה, והשיקום עלול לארוך זמן רב.

מעטפת השירות הרפואי הייחודית של ספורטקר, מהווה מהפכה של ממש בתחום.

 

מעטפת השירות הרפואי הייחודית של ספורטקר

מעטפת השירות שלנו, מאפשרת להפוך את כל אחד משלבי הטיפול והשיקום, ליעילים, ממוקדים ואיכותיים יותר: 

 

  • הספורטאי הפצוע אינו צריך להמתין זמן רב להיפגש עם עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום פציעות ספורטאים ולקבל טיפול  הולם,  בזכות מוקד השירות שלנו שמכין את אנשי המקצוע  לקראת בואו, ובזכות ההסכמים עימם לזמינות גבוהה ברגעי הצורך;

 

  • אין בזבוז זמן על אנשי מקצוע שאינם מתמחים בפציעות ספורט. מהרגע הראשון מקבל הילד טיפול על ידי רופאים או פיזיותרפיסטיים איכותיים, מהשורה הראשונה בארץ, המתמחים בסוג הפציעה שלו, במכונים האיכותיים ביותר ובעזרת הציוד המתקדם והחדיש ביותר;

 

  • שיקום הילד לאחר הפציעה נותן מענה לצרכי הילד כספורטאי.

 

  • כל הטיפול במלואו מתבצע על ידי צוות מוקד ספורטקר ולא על ידי האגודה;

 

  • הילד זוכה לליווי מלא, צמוד ואישי מרגע הפציעה ועד להחלמתו.

 

אין ספק שבעזרת מעטפת השירות הרפואי הייחודית של ספורטקר, זוכים הילדים/ספורטאים, ההורים והאגודות, לשחק ולתפקד בראש שקט יותר.

 

 

 

 

  מעטפת שירות רפואית ייחודית המיועדת לילדים העוסקים בפעילות ספורטיבית.

שירות חדשני הכולל טיפולים ע"י מומחים בתחום רפואת הספורט, בזמינות מיידית, ללא תשלום וללא השתתפות עצמית ו זאת מתוך ראיית הילדים כספורטאים לכל עניין ודבר.